sobota, 20 października 2018

makijaż rozświetlający z kolorem

Witam! Postanowiłam pokazać Wam moją propozycję makijażu rozświetlającego, którego mogłam uczyć się od samej mistrzyni glow- Kalishjan. Chcę pisać regularne posty, więc pytanie do Was: co chciałybyście przeczytać? Zajmuję się makijażem, studiuję kosmetologię. Posty makijażowe na pewno będą się pojawiać od czasu do czasu, natomiast nie chciałabym żeby to zdominowało mojego bloga. Zostawiam Was z tym pytaniem i życzę miłego wieczoru! 
P.S. na dole znajdziecie listę użytych produktów :*




TWARZ: podkład Loreal True Match, bronzer Pierre Rene Bronzing Powder, puder Chanel Poudre Universelle Libre, róż Wibo Ecstasy Blusher, rozświetlacz Becca Shimmering Skin Perfector Pressed.
BRWI: pomada Wibo Eyebrow Pomade, żel Benefit Gimme Brow
OCZY: paleta Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance oraz Morphe Brushes Jaclyn Hill

18 komentarzy:

  1. Cudowna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż naprawdę wygląda świetnie! :)

    Obserwuję:*
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały makijaż *.* nie mogę się napatrzeć! Ja to jestem nowicjuszką
    w tym temacie :) w makijażu raczkuję, może pokazałabyś taki make up
    krok po kroku? :) byłabym bardzo ciekawa! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za propozycje :) W najbliższym czasie na pewno taki post się pojawi! Buziaki :*

      Usuń
  4. Cudowanie wyglądasz, piękny makijaż. Ja także z chęcią zobaczyłabym makijaż krok po kroku w Twoim wykonaniu.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Na pewno, niebawem, taki post się pojawi :*

      Usuń
  5. Może oprócz samych makijaży jakieś tipy i ciekawostki na ten temat? Gdzie dostać takie a takie kosmetyki, jak je mieszać i czy w ogóle mieszać można, jakie kolory do czego pasują itp. Coś, co nie jest wiedzą taką popularną. Makijaż piękny :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jacie- makijaz czysta perfekcja :3
    ten glow! zazdroszcze umiejetnosci ;*
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż chociaż jestem zwolennikiem matu! :)
    Obserwuję :)
    Miłego dnia! https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera jest teraz tak przesuszona, że mat totalnie mi się nie sprawdza :( Dziękuję Kochana :*

      Usuń

Copyright © 2016 andzelajna , Blogger