piątek, 22 czerwca 2018

Poznaj mnie!

Hej, jestem Angelika. Studiuję kosmetologię, aktualnie kończę trzeci rok studiów. To moje drugie podejście do bloga, które chciałabym żeby było już ostatnim. Jakie treści będą się tutaj ukazywać? Przede wszystkim makijaż. Pasjonuję się wizażem, ukończyłam kursy z tego zakresu i pracuję jako makijażystka. Poza tym będą pojawiać się recenzję kosmetyków oraz wszystko co związane z kosmetyką. Jeśli będziecie chciały/chcieli mogę opisać Wam swoje studia, które swoją drogą są bardzo interesujące a temat kosmetologii jest bardzo na czasie. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciem mojego codziennego makijażu a pod spodem znajdziecie listę produktów jakie użyłam. Zapraszam Was również na mojego Instagrama @andzelajna_



Produkty użyte w tym makijażu:

- podkład AMC cream foundation Inglot 
- korektor Catrice liquid camouflage
- puder Make up revolution baking powder lace
- bronzer Kobo matt bronzing & contouring powder
- róż Wibo ecstasy blusher
- rozświetlacz Wibo diamond illuminator
- paleta Morphe Jaclyn Hill palette 
- eyeliner Miss Sporty studio lash eyeliner
- brwi Benefit goof proof brow oraz 
24-hr brow setter

1 komentarz:

  1. Śliczny masz ten makijaż <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 andzelajna , Blogger